Visą birželio mėnesį mokiniai dalyvavo įvairiuose projektuose. Kalbų metodinės grupės mokytojos dalinasi savo patirtimi apie darbą nuotoliniu būdu organizuojant projektines veiklas. Anglų kalbos mokytojos Editos Šeškienės 5 – 8 kl. mokiniai  galėjo rinktis darbą iš pasiūlytų projektų: ,,Nuostabioji gamta“, „Atradimai ir išradimai“, „Maistas. Įdomiausi patiekalai pasaulyje“ ir kt. 8 – tų klasių mokiniai pasirinko projektą  „Ateities mokykla“ ir  pateikė įdomių idėjų, kokią ateities mokyklą jie įsivaizduoja, kokioje mokykloje norėtų mokytis.

5-7 – tų klasių mokiniai ,vadovaujami anglų kalbos mokytojos Daivos Pūkienės, susidomėjo ekologijos klausimais. Buvo pasiūlyti projektai  „Stichinės nelaimės“, „Gražiausi  gamtos kampeliai“ , „Saugokime savo planetą“ ir kt.

7 – tų klasių mokiniai, kurie dalyvavo Erasmus+projekto MELT mobilumuose, vadovaujami anglų kalbos mokytojos Jolantos Petravičienės turėjo galimybę  sukurti savo projektinės patirties pristatymą. Mokiniams buvo pasiūlytos ir kitos temos: „UKNational Parks“, „BritishRoyal family“ ir t.t

Projektinėje veikloje dalyvavo ir 6-tų klasių mokiniai. Nemažai šeštokų atliko šiuos projektus: „UK National festivals“, „English speaking countries“.

Rusų kalbos mokytoja Nina Fedotova pasiūlė 8-tų klasių mokiniams sudaryti „Lietuvos auksinį žiedą“, susipažinti  patiems ir supažindinti klasės draugus su gražiausiais Lietuvos miestais ir miesteliais .

6-tų klasių mokiniai, kurie tik šias metais pradėjo mokytis antrosios užsienio (rusų) kalbos, vadovaujami mokytojos Natalijos Kliorienės dalyvavo projekte „Mano augitinis“. 8-tų klasių mokiniai paruošė prezentaciją tema „Mano šeimos genealoginis medis“.

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos D.Martyncevienė, R.Viščiuvienė ir A.Lapinskaitė pasiūlė 5-8 kl. mokiniams dalyvauti integruotame literatūros – istorijos – geografijos projekte ,,Kaunas – mano miestas“. Visų klasių mokiniai susiskirstė į grupes ir parengė pristatymus šiomis temomis: ,,Literatūrinis Kauno Žaliakalnis“, ,,Literatūrinis Kauno senamiestis“, ,,Istorinės Kauno gimnazijos“, ,,Literatūriniai muziejai Kaune“, ,,Kaunas carinės Rusijos imperijos sudėtyje“, ,,Holokausto istorija Kaune“ ir kt.

Projektinė veikla sudarė puikias galimybes mokinių saviraiškai atsiskleisti, pademonstruoti galimybes, kaip teorinės žinios pritaikomos praktikoje. Mokiniai tobulino ne tik dalykines, bet ir bendrąsias  kompetencijas. Projektinis mėnuo spalvingai vainikavo šios mokslo metus!

Skip to content