Nurodykite 2021 m. (2020-2021 m. m.) tobulintinos veiklos rodiklio numerį |
221 |
Nurodykite 2021 m. (2020-2021 m. m.) tobulintinos veiklos raktinį žodį |
Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas |
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veikos tobulinimas? |
Nuotoliniam ugdymui įsigytos EMA, EDUKA licencijos. Mokytojai dalinosi savo patirtimi atvirose pamokose „Kolega-kolegai“, progimnazijoje vyko seminarai. Vykdomos pedagoginės priežiūros metu pastebėta, kad mokytojai dažnai dirba grupėmis, skiria mokiniams kūrybines užduotis, naudoja įvairias programėles. |
Tobulintinos veiklos poveikis mokiniams: kaip keitėsi mokinių pasiekimų lygmenys? |
Mokinių mokymosi metiniai rezultatai pakilo 2 procentais, lyginant su praėjusiais metais. 4 ir 8 klasių mokiniai dalyvavo NMPP. 78 procentai NMPP 4, 8 klasių mokinių, pasiekė matematikos, skaitymo, rašymo pagrindinį ir aukštesnįjį lygius. |
Tobulintinos veiklos poveikis mokiniams: kokį poveikį pasirinktos veiklos tobulinimas turėjo mokinių pažangai? |
Mokiniai dalyvavo įvairiuose miesto, respublikos konkursuose, dalis mokinių užėmė prizines vietas. Mokiniams sudarome įvairias saviraiškos galimybes – įgyvendinome tarptautinius, respublikinius projektus, siūlėme naujas neformalaus ugdymo veiklas. |
Tobulintinos veiklos poveikis mokiniams: kokios papildomos sąlygos buvo sudarytos mokinių asmenybės ugdymui tobulinant pasirinktą veiklą? |
Progimnazijoje įgyvendinamos mokinių tarybos idėjos, sudarytos sąlygos lankyti įvairius būrelius. Dalis veiklų vyksta miesto erdvėse, naudojamasi kultūros paso edukacijomis. Organizuota padėkos diena „AČIŪ“. |
Nurodykite 2020 m. (2019–2020 m. m.) tobulintos veiklos rodiklio numerį |
332 |
Nurodykite 2020 m. (2019–2020 m. m.) tobulintos veiklos raktinį žodį |
Mokymasis |
Kokį poveikį mokinio brandai, pasiekimams ir pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas? |
2020 m. lapkričio mėnesį mokykloje atliktas išorės vertinimas. Vėliau dėl Covid -19 situacijos ir nuotolinio mokymo numatytos veiklos nebuvo atliekamos. |
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas? |
Išorės vertinime nurodoma, kad mokyklos pažangai reikia pasitelkti vidinius išteklius – pasinaudoti turimu dideliu intelektiniu potencialu. Dėl Covid -19 numatytos veiklos buvo neatliktos ( neįvyko pamokų stebėjimai dėl nuotolinio ugdymo). |
Tobulintos veiklos rodiklio pavadinimas |
Mokymasis |
Tobulintos veiklos raktinis žodis |
Mokymasis |
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas? |
Progimnazijoje organizuoti seminarai, susitarta dėl mokinio individualios pažangos stebėjimo, pradėtas gabių mokinių savanorystės projektas. Įgyvendinamas visos dienos mokyklos modelis, pasiūlyta daugiau veiklų po pamokų ir neformaliojo švietimo būrelių. |
Kokį poveikį mokinio brandai, pasiekimams ir pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas? |
Mokytojai kartu su mokiniais matuoja individualią pažangą, skiria daugiau dėmesio rezultatų aptarimui, numatant tolimesnius mokymosi tikslus. Mokiniai geba susirasti tinkamą informaciją, paprašyti pagalbos. Sudarytos sąlygos 7-8 klasių gabiems mokiniams padėti mokymosi sunkumų turintiems 1-5 klasių mokiniams. |
Nurodykite 2018 m. (2018-2019 m. m.) tobulintinos veiklos rodiklio numerį |
Mokymasis |
Tobulintos veiklos raktinis žodis |
Mokymasis |
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas? |
Progimnazijoje organizuoti seminarai, susitarta dėl mokinio individualios pažangos stebėjimo, pradėtas gabių mokinių savanorystės projektas. Įgyvendinamas visos dienos mokyklos modelis, pasiūlyta daugiau veiklų po pamokų ir neformaliojo švietimo būrelių. |
Kokį poveikį mokinio brandai, pasiekimams ir pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas? |
Mokytojai kartu su mokiniais matuoja individualią pažangą, skiria daugiau dėmesio rezultatų aptarimui, numatant tolimesnius mokymosi tikslus. Mokiniai geba susirasti tinkamą informaciją, paprašyti pagalbos. Sudarytos sąlygos 7-8 klasių gabiems mokiniams padėti mokymosi sunkumų turintiems 1-5 klasių mokiniams. |